TRANSPORT | LIVRARE | RETUR
Perioada noastră de procesare a comenzilor este de 2 – 3 zile lucrătoare.
Timpul de răspuns de mai sus vă fi întotdeauna o estimare. În timp ce facem tot posibilul pentru a respecta termenele limită, există ocazii rare în care circumstanțele dincolo de controlul nostru pot împiedica acest lucru și, astfel, termenele limită nu pot fi garantate. Vă vom ține întotdeauna informat dacă exista prelungiri a termenului de livrare.
Timpi estimativi de expediere:
produse pe stoc: 2 – 4 zile lucrătoare
produse TURNATE LA COMANDĂ: MINIM 5 zile lucrătoare
ANULĂRI
Dacă doriți să anulați comanda, trebuie să fim anunțați cât mai curând posibil prin e-mail la adresa hello.liniste@gmail.com în termen de 12 de ore de la plasarea comenzii. Deoarece livrăm în 1-2 zile lucrătoare pentru majoritatea comenzilor, dacă nu primim de la dvs. până la acel moment, comanda dvs. vă continua conform programării.
RETURURI | SCHIMBURI
Potrivit legislației în vigoare, datorită naturii produselor noastre realizate manual, produsele a căror stare prezintă urme de folosire, uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau accesorii lipsă, inclusiv lumânările uzate nu pot fi returnate. Cu toate acestea, puteți schimba lumânarea neutilizată dacă aroma nu este pe placul tău, atât timp cât lumânarea este neaprinsă – scrie-ne la hello.liniste@gmail.com Dacă lumânarea ta pare sa nu funcționeze corect, te rugăm să verifici pagina de îngrijire a lumânărilor sau sa ne scrii. Returnările trebuie efectuate în termen de 14 zile de la data la care ați primit comanda. Prețul integral al produsului, minus costul transportului, va fi rambursat într-un cont bancar oferit de acesta. In caz de schimb, pretul de transport al returului, dar si a retrimiterii a lumânării noi este suportat de client. Produsele dintr-o campanie de reduceri, unicat, capat de stoc sau promotionale nu pot fi returnate.
Dacă doriți să returnați un produs, vă vom cere să ne returnați produsul / produsele în termen de 14 zile de la primire. Articolele trebuie să fie nedeschise, în ambalajul lor original și într-o stare bună. Odată ce primim articolele returnate, în aceste condiții, vă vom contacta și vă vom emite o rambursare. Taxele de livrare nu vor fi rambursate. Costul livrării returului vă fi suportat de dvs., clientul.Coletele rambursate trebuie trimise la adresa mentionata de noi in e-mail, cu optiunea ‘’Deschidere colet’’ bifata, ne rezervam dreptul de a refuza coletul, daca aceasta optiune nu este indeplinita.
RAMBURSARI
Odată ce returnarea dvs. este primită și verificată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării. Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. vă fi procesată iar banii conform returului vor fi trimisi intr-un cont bancar ales de dumneavoastra, într-o anumită perioadă de zile.